Frits van de Mosselaar

Geboren en getogen Mierlonaar, basisschool Mierlo en middelbaar onderwijs in Geldrop. Getrouwd en vader van 3 kinderen en opa van 6 kleinkinderen.

Maatschappelijk betrokken bij Vrijwillige Brandweer (26 jaar), bestuurslid Carnavalsvereniging De Kersepit, bestuurslid MKB/KNOV, bestuurslid VVD, raadslid en fractievoorzitter Gemeentebelangen/VVD van 1974-1982 en heden. Medeoprichter en redacteur clubblad Mifano, medeoprichter en bestuurslid Stichting Mierlo Promotie, voorzitter Stichting Sprinkhorst, Lid van Scouting Mierlo en later als leider, gevoetbald bij Mifano van jeugd tot veteranen en medeorganisator wieler avondzesdaagse. Koninklijk onderscheiden in 1998.

Oud fractievoorzitter VVD, Gepensioneerd. Oud makelaar, directeur bouwbedrijf, vennoot accountantskantoor, 79 jaar.

Aandachtspunt:

Zelfstandig wonen van ouderen is een prioriteit. Zij die dit willen  met kinderen moeten de mogelijkheid krijgen hun woning  uit te breiden met aanleunwoning. Geen tijdelijke maar blijvende vergunningen. Tijdelijke vergunningen is kapitaalvernietiging. De VVD maakt zich hier al jaren sterk voor.