RAADSPERIKELEN

Er valt op dit moment wel dagelijks nieuws te melden vanuit de Raad. Zo werd gisteren duidelijk dat een raadsmeerderheid steun gaf aan het voorstel van het college om in beslotenheid en vertrouwelijkheid met de juridische adviseurs van de gemeente een strategie uit te werken om de procedure tot het sluiten van de Aldi in Mierlo verder uit te werken. De bezwaren van de VVD Geldrop-Mierlo fractie hiertegen kregen geen steun. De VVD Geldrop-Mierlo werkt nu samen met D66 aan een motie om de procedure te stoppen.

Er valt op dit moment wel dagelijks nieuws te melden vanuit de Raad. Zo werd gisteren duidelijk dat een raadsmeerderheid steun gaf aan het voorstel van het college om in beslotenheid en vertrouwelijkheid met de juridische adviseurs van de gemeente een strategie uit te werken om de procedure tot het sluiten van de Aldi in Mierlo verder uit te werken. De bezwaren van de VVD fractie hiertegen kregen geen steun. De VVD Geldrop-Mierlo werkt nu samen met D66 aan een motie om de procedure te stoppen.

Frits van de Mosselaar