VVD Geldrop-Mierlo in TV-programma's bij NOS en Omroep MAX

Afgelopen week zijn in Geldrop opnamen gemaakt voor het NOS journaal van vanavond, zondag 22 februari 2015. Onze raadslid Thomas Schouten wordt geïntervieuwd over de bezuinigingen in de veiligheidsregio. Namens de Brandweer wordt Jan Hermans bevraagd. De gemeenteraad van Geldrop-Mierlo heeft op initiatief van VVD en D'66 de bezuinigingen op de veiligheidsregio afgewezen. Voor Geldrop-Mierlo is een bezuiniging voorzien van 69 naar 30 manschappen. Ook verliezen beide kazerne's hun 2e TankautoSpuit. Voor een bezuiniging van € 89.000,00 wil de raad niet inleveren op de veiligheid van de inwoners. De gemeenteraad was unaniem in haar afwijzing van deze bezuiniging. Kijk vanavond naar het Journaal.

Maandag middag om 17:40 uur wordt in het programma van Omroep MAX onze fractievoorzitter Frits van de Mosselaar geïntervieuwd samen met Ton van Happen (D'66) en Leon van Stiphout (winkeliersvereniging Geldrop Centrum) over het gratis parkeren met blauwe zone in het centrum van Geldrop.